Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz 1 REA
Wydawca:
Rea
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8371419874
EAN:
9788371419874
oprawa:
oprawa broszurowa
podtytuł:
Technikum
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
85
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
15% rabatu
23,57 zł
Cena detaliczna:
27,85 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,54 zł
Opis produktu
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta.Treści zostały dobrana starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|