Od przemysłu kultury do kreatywnej gospodarki
Autor:
Andrzej Gwóźdź (red.)
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788361587354
EAN:
9788361587354
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
18.0x25.0cm
język:
polski
Seria:
KULTURA SIĘ LICZY
liczba stron:
246
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
16,67 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,62 zł
Opis produktu
Związki kultury – zwłaszcza jej „uprzemysłowionych” obszarów, takich chociażby, jak sektor wydawniczy czy kinematografia – z ekonomią oraz przemysłem są tak ewidentne, iż badacz kultury nie jest już w stanie przejść obok nich obojętnie. Oczywiście, może się tym nie zajmować, ale wtedy już niejako na własny rachunek, bez uzurpowania sobie prawa do twierdzenia, że one nie istnieją.
prof. Andrzej Gwóźdź, Uniwersytet Śląski
Zasadnicza myśl na temat tej książki dotyczy usytuowania i funkcji kultury we współczesnej cywilizacji informacyjnej, w stosunku nie tylko do uprzedniej cywilizacji przemysłowej, ale także do cywilizacji wcześniejszych Znalazłem w tym zestawie różnorodnych artykułów wiele inspiracji, ciekawych wątków i motywów pobudzających do sformułowania własnych spostrzeżeń i sądów.
prof. Jerzy Hausner, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|