Okładka książki Pakiet. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy

Pakiet. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy

Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7746-696-4
EAN: 9788377466964
oprawa: Miękka
podtytuł: Pakiet
format: 14.0x22.0cm
język: polski
liczba stron: 554
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
73,84 zł
Cena detaliczna: 
93,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,66

Opis produktu

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!Delegowanie & kontrolowanieZarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak:- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.MotywowanieBądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak:- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.NegocjowanieNegocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak:- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.PrzywództwoWybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak:- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;- budzić poczucie celu w organizacji;- podejmować właściwe ryzyko;- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.Zarządzanie czasemTwoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Dowiedz się, jak:- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;- pokonać skłonność do zwlekania;- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj