Pakiet. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy
Autor:
Brian Tracy
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7746-696-4
EAN:
9788377466964
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Pakiet
format:
14.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
554
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
73,84 zł
Cena detaliczna:
93,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,66 zł
Opis produktuBądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!Delegowanie & kontrolowanieZarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak:- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.MotywowanieBądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak:- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.NegocjowanieNegocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak:- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.PrzywództwoWybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak:- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;- budzić poczucie celu w organizacji;- podejmować właściwe ryzyko;- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.Zarządzanie czasemTwoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Dowiedz się, jak:- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;- pokonać skłonność do zwlekania;- planować i określać zadania, które mogą być delegowane. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|