Podstawy handlu zagranicznego
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376411910
EAN:
9788376411910
oprawa:
Miękka
format:
15.8x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
264
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
38,04 zł
Cena detaliczna:
49,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,04 zł
Opis produktu
Podręcznik przygotował zespół autorski Katedry Handlu Zagranicznego i Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.
W opracowaniu omówiono główne problemy handlu zagranicznego jako szczegółowej dyscypliny akademickiej, a zarazem dziedziny gospodarki narodowej. Przedstawiono najważniejsze pojęcia, kategorie i ich klasyfikacje, sposoby organizacji działalności handlowej na rynkach zagranicznych oraz specyfikę polskiego handlu zagranicznego, w tym nowe rozwiązania systemowe wynikające z członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Omówiono wybrane makroekonomiczne aspekty handlu zagranicznego, przedstawiono analizę rozwoju rynków formalnych z uwzględnieniem najnowszych form ich funkcjonowania.
Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów studiów ekonomicznych; może okazać się cennym źródłem informacji dla czytelników (w tym praktyków gospodarczych) zainteresowanych problematyką handlu zagranicznego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|