Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Autor:
Dziawgo Danuta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381805834
EAN:
9788381805834
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Istota - ewolucja - wyzwania
format:
136x202 mm
język:
polski
liczba stron:
178
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
32,06 zł
Cena detaliczna:
44,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,97 zł
Opis produktu
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|