Promocja Przydatek, WSiP
Autor:
Przydatek Elżbieta
Przydatek Jan
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8302067167
EAN:
9788302067167
oprawa:
oprawa broszurowa
format:
17x24 cm
liczba stron:
168
rok wydania:
1999
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
22,28 zł
Cena detaliczna:
26,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,28 zł
Opis produktu
W książce zawarto podstawowe wiadomości dotyczące marketingu, jakości obsługi, elementów psychologii związanych ze sprzedażą. Szczególną uwagę autorzy zwrócili na problematykę promocji, omawiając narzędzia promocji konsumenckiej, handlowej i biznesowej. Przedstawiono także pojęcie reklamy, jej cele i rodzaje. Bogaty materiał ilustracyjny, przykłady oraz słowniczek pojęć zapewniają łatwy sposób przyswajania wiedzy. Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i uczniów szkół ekonomicznych, kupieckich i handlowych. wyd. II
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|