|   Przedsiębiorczość i zarządzanie...wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788379724017                            
                         
                            EAN:
                            
9788379724017                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
240x170x10 mm                            
                         
                            liczba stron:
                            
172                            
                         
                            rok wydania:
                            
2020                            
                         (0) Sprawdź recenzje 28% rabatu32,31 zł Cena detaliczna:  45,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,31 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Współczesne przedsiębiorstwa stanowią globalną sieć, a o sukcesie decydują umiejętności zarządzania relacjami z klientami, dostawcami, interesariuszami i konkurencją. Przedsiębiorstwo nie tylko dostarcza produkty i usługi, ale jest częścią społeczności lokalnej, co determinuje jego społeczną odpowiedzialność i zrównoważony rozwój. W takich warunkach, przedsiębiorstwo powinno być organizacją dynamiczną, podlegającą ciągłym zmianom. Obserwuje się zorientowanie współczesnych przedsiębiorstw na zasobach niematerialnych, gdyż spełniają one kryteria doskonałości konkurencyjnej (nieimitowalne, niezastąpione i niemożliwe do kupienia na rynku). Celem () monografii jest próba teoretyczno-poznawczej i metodycznej analizy i refleksji nad problematyką przedsiębiorstwa, przedsiębiorcy i przedsiębiorczości (wybranych uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa, adekwatnych działań adaptacyjnych i form działania organizacji) wobec wyzwań otoczenia. Badania podjęte przez zespół autorski w szczególności służyły osiągnięciu następujących celów cząstkowych: usystematyzowaniu wiedzy na temat teorii przedsiębiorcy, przedsiębiorczości i przedsiębiorstwa z uwzględnieniem genezy przedsiębiorstwa, zakładania działalności gospodarczej, klasyfikacji przedsiębiorstw, form organizacyjno-prawnych, wymiarów i rodzajów przedsiębiorczości (), zaprezentowaniu istoty tworzenia i rozwoju współczesnych przedsiębiorstw oraz ich zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań rozwoju, wskazaniu roli i ocenie zasobów przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji w warunkach gospodarki wiedzy, analizie wybranych rodzajów współdziałania gospodarczego przedsiębiorstw w ramach sieci, prezentacji nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania w przedsiębiorstwie (). Niniejsze opracowanie stanowi próbę zsyntetyzowania wiedzy na temat uwarunkowań funkcjonowania obecnych i przyszłych przedsiębiorstw, adekwatnych działań adaptacyjnych i przyjętych form działania organizacji. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |