Przedsiębiorstwa sportowe w gospodarce rynkowej
Autor:
Grabowski Artur
Wydawca:
WNT
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379261901
EAN:
9788379261901
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
210
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
30,67 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,33 zł
Opis produktu
Zmiany zachodzące we współczesnej gospodarce światowej doprowadziły do komercjalizacji wielu dziedzin życia ekono-micznego, w tym również sportu, którego najpopularniejsza dyscyplina, jaką jest piłka nożna, stała się produktem i usługą oferowaną konsumentom w prawie każdym zakątku świata. Zjawisko to skłoniło Autora do podjęcia wielowątkowych rozważań na temat funkcjonowania przedsiębiorstw sportowych w gospodarce rynkowej. Książka ta jest pierwszą pracą na polskim rynku wydawniczym, zawierającą obfity materiał poznawczy, faktograficzny i dokumentacyjny, obrazujący wzrost znaczenia ekonomiczno-społecznego sportu we współczesnym świecie. Autor w sposób interesujący przechodzi od zagadnień teoretycznych do praktyki życia gospodarczego. Na przykładzie niemieckiego klubu sportowego Bayern Monachium analizuje ewolucyjne zmiany, jakim klub ten podlegał, by w konsekwencji przekształcić się w dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo sportowe FC Bayern Monachium SA. Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców - studentów, pracowników nauki, klubów i związków sportowych, podmiotów gospodarczych związanych ze sportem (sponsorów), władz publicznych i sympatyków sportu.Artur Grabowski - doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, autor wielu artykułów z zakresu ekonomii sportu i historii myśli ekonomicznej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|