Okładka książki Public relations miast i regionów

Public relations miast i regionów

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376413051
EAN: 9788376413051
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16x23 cm
liczba stron: 274
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
16% rabatu
43,57 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,57
Książka jest efektem realizacji projektu ""Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej"" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce.W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań. Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj