Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys
Autor:
Skowronek-Mielczarek Anna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375568523
EAN:
9788375568523
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
235x165 mm
język:
polski
liczba stron:
284
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
40,07 zł
Cena detaliczna:
56,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,96 zł
Opis produktu
Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych.
Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, których celem była identyfikacja i ocena reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys. Oprócz rozważań teoretycznych zawiera także wyniki badań empirycznych, zrealizowanych w małych i średnich przedsiębiorstwach. Pozwoliły one wnioskować o reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys w następujących obszarach, dotyczących: o zasobów ludzkich, o zasobów informacyjno-komunikacyjnych, o zasobów marketingowych, o zarządzania strategicznego, o modeli współpracy przedsiębiorstw. Ze względu na aktualność problematyki warto zapoznać się ze szczegółowymi rozważaniami, zawartymi w kolejnych rozdziałach niniejszej monografii, do czego serdecznie namawiamy Czytelników. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|