Reklama. 50% pojęć gratis. Leksykon ADAM
Autor:
Jolanta Lux
Wydawca:
Adam
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788372329431
EAN:
9788372329431
oprawa:
Miękka
format:
15.5x25.0cm
język:
polski
liczba stron:
324
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
17,33 zł
Cena detaliczna:
25,30 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,33 zł
Opis produktu
Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego.Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|