Okładka książki Reklama.Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Reklama.Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Autor: Robert Heath
Wydawca: GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374891479
EAN: 9788374891479
oprawa: Twarda
podtytuł: Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność
format: 14.0x20.0cm
język: polski
liczba stron: 156
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
27,30 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22

Opis produktu

Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj