Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznejwysyłka: niedostępny
ISBN:
8323317542
EAN:
9788323317548
oprawa:
Miękka
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
162
rok wydania:
2004
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
25,03 zł
Cena detaliczna:
32,55 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,96 zł
Opis produktu
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ? ontologicznej i epistemologicznej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|