Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe
Autor:
Magdalena Ławicka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381024198
EAN:
9788381024198
oprawa:
oprawa: blister
podtytuł:
ujęcie modelowe
format:
135x165x20 mm
język:
polski
liczba stron:
260
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
52,03 zł
Cena detaliczna:
78,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,88 zł
Opis produktu
W książce zaprezentowano problematykę budowania i rozwoju trwałych relacji pomiędzy uczelnią publiczną a przedsiębiorstwami. Procesowe podejście do planowania oraz implementacji współpracy uczelni z interesariuszami ze środowiska biznesu pozwala budować partnerskie relacje z przedsiębiorstwami, co przekłada się na szereg korzyści społecznych i ekonomicznych.
Wśród omówionych zagadnień m.in.: rosnąca rola zaufania jako czynnika stymulującego interakcje społeczne i biznesowe pomiędzy współpracującymi organizacjami geneza i rola relacji we współczesnym zarządzaniu i budowaniu wartości jak przeobrazić jednorazową współpracę w relację opartą na wspólnych fundamentach, czyniąc z uczelni podmiot, który inicjuje współpracę i aktywnie dba o jej jakość pełna charakterystyka czynników i metod zarządzania relacjami z interesariuszami przez władzę uczelni publicznych. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|