Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie
Wydawca:
Saatchi
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788393239900
EAN:
9788393239900
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Narracja w reklamie i biznesie
format:
18.5x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
246
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
38,32 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,21 zł
Opis produktu
Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę?
Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|