Strategie produktu
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320819359
EAN:
9788320819359
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
380
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
45,16 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,04 zł
Opis produktu
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
· analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
· elementach strategii produktu,
· metodach analizy i oceny oferty produktowej,
· strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|