Strategie rozwoju turystyki w regionie
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301159184
EAN:
978830115918401
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
26,95 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,20 zł
Opis produktu
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.
Podręcznik jest:
- kompleksowy – prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny – będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny – zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.
Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.
Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|