Sukces w niszach rynkowych
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788388607752
EAN:
9788388607752
oprawa:
Twarda z obwolutą
podtytuł:
Strategia uzyskiwania globalnej przewagi konkurencyjnej
format:
17.5x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
27,11 zł
Cena detaliczna:
39,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,03 zł
Opis produktu
Każdego dnia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa padają ofiarą globalnej konsolidacji branż i są przejmowane przez dominujących liderów rynku globalnego. Ten proces koncentracji nie omija żadnej gałęzi gospodarki: browary, sieci handlowe, firmy farmaceutyczne i banki stają się coraz częściej kandydatami do przejęcia przez wielkie przedsiębiorstwa, które górują nad nimi dzięki osiąganym efektom skali. Ze światowej bazy danych obejmującej 660 000 przedsiębiorstw autorzy wyłuskali te, które najlepiej prosperują w niszach i zbadali je pod kątem realizowanej strategii. Odkryli dziewięć schematów strategii użytecznych dla małych, średnich i dużych firm, które pozwalają na osiągnięcie rentownego wzrostu i odparcie ataku ze strony konsolidatorów branż.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|