Świadomość w biznesie
Autor:
Engel Renata
Wydawca:
New Space
wysyłka: 48h
ISBN:
9788366034624
EAN:
9788366034624
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
210x140 mm
liczba stron:
157
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
34,14 zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,36 zł
Opis produktuGdy używamy słowa biznes, zazwyczaj mamy na myśli określone działanie, pomysły, realizowane w celu zdobycia pieniędzy, a także zorganizowanie warunków do ich zarobienia zgodnie z jakąś ideą poszerzenia możliwości zarobkowych. Chciałabym poszerzyć trochę tę perspektywę o punkt, w którym biznes traktujemy jako relację, sposób i motywację jej nawiązania, oraz cele, jakie chcemy uzyskać poprzez jej nawiązanie. Generalnie można przyjąć, iż biznes nie może istnieć bez relacji. Jakąkolwiek formę biznesu przyjmiemy, musi ona mieć adresata, nabywcę, czyli oprzeć się na relacji popytu i podaży. Pojawia się pomysł i ma on sens realizacji, gdy widzimy nabywcę tego pomysłu. I odwrotnie, obserwujemy otoczenie, zauważamy popyt na coś, kogoś i tworzymy ideę biznesową, mającą na celu realizację tego popytu. Oczywiście mechanizm popyt-podaż nie dotyczy tylko towarów, dotyczy on też wszelkiego rodzaju usług, ale też ludzi. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|