Telefonem w klienta
Autor:
Kućmierowski Sylwester
Wydawca:
Sedno
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379630080
EAN:
9788379630080
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Wstęp do telemarketingu
format:
235x165x20 mm
język:
polski
liczba stron:
304
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
26,95 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Opis produktu
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|