Okładka książki Teoria zakupów

Teoria zakupów

Autor: Miller Daniel
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788323331889
EAN: 9788323331889
oprawa: Miękka
format: 14.5x22.5cm
język: polski
Seria: CULTURA
liczba stron: 162
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
28,78 zł
Cena detaliczna: 
37,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,70

Opis produktu

Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne. Nigel Thrift, University of Bristol Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności - na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj