Okładka książki The Consumer Behaviour Book

The Consumer Behaviour Book

Wydawca: LID Publishing
wysyłka: 48h
ISBN: 9781915951205
EAN: 9781915951205
oprawa: Miękka
podtytuł: Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making
format: 12.0x18.0cm
język: angielski
liczba stron: 152
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
42,69 zł
Cena detaliczna: 
53,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,64

Opis produktu

Neoclassical economics assumes that most people have well-defined preferences and make well-informed, self-interested decisions based on those preferences. But in the real world, this is often not the case. This book combines elements of economics and psychology to help you understand how and why consumers behave the way they really do. Using behavioural economics as the foundation, the author explains the anomalies in consumer choices and what really influences human behaviour, preferences and decision-making. Often the case, emotional as well as economic factors play a vital role in consumer behaviour. Therefore, behavioural economics can be an important aid to business and marketing strategies by understanding how consumer decisions can be influenced.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj