The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketingwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322933046
EAN:
9788322933046
oprawa:
Twarda
język:
polski
liczba stron:
152
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
15,33 zł
Cena detaliczna:
19,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,33 zł
Opis produktu
Opracowanie The Leading Edge jest zbiorem artykułów autorów pochodzących z Polski i z zagranicy. Tematyka poruszana w tej pracy zbiorowej dotyczy zagadnień, wyzwań i nowych idei współczesnej ekonomii, zarządzania oraz marketingu. Znajdziemy tu artykuły m.in. o rynku funduszy emerytalnych w Polsce (S. Jakubowski), dotyczące teorii ekonomicznej efektywności (P. Dobrzański), koncepcji ekonomicznych stref bezpieczeństwa (M. Vavrin, I. Mikhasuk) czy obecnych problemów związanych z kredytami dla przedsiębiorstw rolnych (N. Chopko). Ciekawym punktem pracy jest także artykuł przedstawiający zagadnienie polskiego rynku prasy codziennej w czasach nowych technologii (M. Burzyński). Na pewno dużą zaletą książki jest jej międzynarodowy charakter, który przynosi szersze spojrzenie na poruszane problemy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|