Trzy dekady nandlu
Autor:
Cyrson Edward
Kopczyński Tomasz
Wydawca:
Poznańskie
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379763849
EAN:
9788379763849
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka
format:
14.4x20.4
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
19,49 zł
Cena detaliczna:
34,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,42 zł
Opis produktu
TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA.
W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit przedsiębiorczości Polaków, ewolucję oczekiwań rodzimych konsumentów, dostosowywanie się do europejskiego rynku oraz powstawanie oryginalnych polskich konceptów.
Jednym z ciekawszych przykładów krajowego formatu handlowego, który rozwijał się wraz z całym sektorem oraz zmieniał wraz z nawykami zakupowymi Polaków, jest sieć sklepów Żabka. Działa ona w modelu franchisingowym oraz opiera się na formacie typu convenience, czyli małego i wygodnego sklepu umożliwiającego szybkie codziennie zakupy. Obecnie sieć Żabka jest największą tego typu siecią w Polsce i planuje dalszy rozwój.
Książka „Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka” w przekrojowy sposób pokazuje etapy tworzenia się i rozwoju na polskim rynku sklepów o różnych formatach i strategiach, zmieniające się trendy rynkowe oraz istotne zmiany w zachowaniu nabywców. Jest także pogłębioną analizą sieci Żabka, z uwzględnieniem poszczególnych etapów jej rozwoju, kluczowych zmian organizacyjnych oraz szczególnej roli Ajenta sklepu Żabka w kształtowaniu rynkowej pozycji sieci.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|