Turystyka zakupowa w miastach
Autor:
Paliś Beata
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-8270-095-4
EAN:
9788382700954
oprawa:
Miękka
format:
162x234 mm
język:
polski
liczba stron:
426
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
86,19 zł
Cena detaliczna:
95,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,00 zł
Opis produktu
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Patronat: Polska Rada Centrów Handlowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|