Usługi marketing i zarządzanie
Autor:
Gilmore Audrey
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8320816505
EAN:
9788320816501
oprawa:
Miękka
format:
16.2x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
220
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
41,59 zł
Cena detaliczna:
56,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,48 zł
Opis produktu
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|