W kierunku uniwersytetu przedsiębiorczego
Autor:
Emilia Dobrowolska
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788382062205
EAN:
9788382062205
oprawa:
oprawa: twarda
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
25,90 zł
Cena detaliczna:
37,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,83 zł
Opis produktu
Książka stanowi próbę odpowiedzi na pytaniadotyczące zagadnień współpracy międzyorganizacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy uczelni technicznych z przedsiębiorstwami.Autorka wychodzi od przedstawieniazmieniającejsię roliuniwersytetu na przestrzeni stuleci, jako instytucji pełniącej rolę ośrodkaedukacyjnego,naukowego,kulturotwórczegoi wspierającego rozwój innowacji.Wskazuje kierunki zmian w dążeniu do upowszechnienia założeń koncepcji uniwersytetu przedsiębiorczego, zakładającej m.in. poszukiwanie możliwości zmian,alternatywnych źródeł finansowania działalności, poszerzanie osiągnięćbadawczych i dydaktycznych, a także rozwijaniewspółpracy z przemysłem w zakresie transferu wiedzy.
Seria wydawnicza Dissertationes Laudatissimae Universitas Gedanensis została utworzona w celu wspierania osiągnięć młodych naukowców, nowo wypromowanych doktorów Uniwersytetu Gdańskiego. Składają się na nią prace doktorskie wyróżnione przez władze dziekańskie i rektorskie Uniwersytetu Gdańskiego. W ramach serii ukazują się książki z bardzo różnych dziedzin i o różnej tematyce, a łączy je wszystkie fakt, że autor każdej z nich jest laureatem Konkursu Prorektora ds. Badań Naukowych Uniwersytetu Gdańskiego na dofinansowanie wydania wyróżniających się prac doktorskich w Wydawnictwie Uniwersytetu Gdańskiego. Seria ta jest zatem wyrazem wsparcia młodych naukowców, a także docenienia często bardzo ciekawych badań prowadzonych przez nich na etapie drogi do uzyskania stopnia doktora nauk. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|