Web 2.0. Przewodnik po strategiach
Autor:
Shuen Amy
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324619238
EAN:
9788324619238
oprawa:
Miękka
format:
14.0x21.0cm
język:
polski
Seria:
OREILLY
liczba stron:
288
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
28,72 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,68 zł
Opis produktu
Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe. Książka ""Web 2.0. Przewodnik po strategiach"" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski. Wspólna wartość użytkowników portalu Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0 Spieniężanie sieci społecznych Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam Tworzenie wartości w sieciach społecznych Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0 Style innowacji Tworzenie biznesplanów Web 2.0 Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce ""Web 2.0 - przewodnik po strategiach"" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|