Okładka książki Wiedza o reklamie PARK/PWN

Wiedza o reklamie PARK/PWN

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374468251
EAN: 9788374468251
oprawa: Miękka
podtytuł: Od pomysłu do efektu
format: 20.0x25.0cm
język: polski
Seria: PARK EDUKACJA
liczba stron: 360
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
15% rabatu
31,33 zł
Cena detaliczna: 
37,01 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26

Opis produktu

Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.""Wiedza o reklamie"" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj