![]() Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322732625
EAN:
9788322732625
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
38% rabatu
20,69 zł
Cena detaliczna:
33,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,69 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|