Opakowanie Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788322732625
EAN: 9788322732625
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 208
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
38% rabatu
20,69 zł
Cena detaliczna: 
33,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,69
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj