Okładka książki Wtórny rynek książki w Polsce

Wtórny rynek książki w Polsce

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376386638
EAN: 9788376386638
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Instytucje asortyment uczestnicy
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 416
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
25,50 zł
Cena detaliczna: 
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,50

Opis produktu

„Autor deklaruje, że jego praca ma charakter bibliologiczny. Z mego punktu widzenia szczęśliwie się stało, że nie jest w swej deklaracji do końca konsekwentny, że w jego opisie wtórny rynek książki nie stanowi wyizolowanego układu «instytucji książki», którego funkcjonowanie determinowane jest głównie charakterem wewnętrznych relacji między nimi. Przeciwnie – w zaprezentowanym ujęciu rynek ów nie ma wręcz ściśle wytyczonych granic i nie chodzi tylko o to, że przenika się on z rynkiem pierwotnym (księgarskim), ale przede wszystkim o to, że jest terenem działań aktywnych podmiotów zarówno instytucjonalnych, jak i indywidualnych (występujących często w podwójnej roli: sprzedających i kupujących), które realizują na nim rozmaite cele, także te należące do innych obszarów rzeczywistości społecznej niż tylko, ściśle bibliologicznie pojmowana, kultura książki” (dr hab. Janusz Kostecki)
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj