Okładka książki Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

Wydawca: PROKSENIA
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788360789223
EAN: 9788360789223
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 152
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
23,38 zł
Cena detaliczna: 
42,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,38

Opis produktu

Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym – od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji. Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj