Zachowania konsumentów na rynku turystycznym
Autor:
Rudnicki Leszek
Wydawca:
PROKSENIA
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788360789223
EAN:
9788360789223
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
152
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
23,38 zł
Cena detaliczna:
42,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,38 zł
Opis produktu
Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym – od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji.
Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|