Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Autor:
Cybulski Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301142551
EAN:
978830114255103
oprawa:
Miękka
format:
16.6x23.9cm
język:
polski
liczba stron:
288
rok wydania:
2004
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
42,20 zł
Cena detaliczna:
54,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,20 zł
Opis produktu
Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją
Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organuzowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|