Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Autor:
Cybulski Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301163570
EAN:
978830116357003
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
288
rok wydania:
2004
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
42,20 zł
Cena detaliczna:
54,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,20 zł
Opis produktu
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
znaczenie i rola personelu sprzedaży;
formułowanie strategii sprzedaży;
organizowanie procesu sprzedaży;
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.
Dodatkowymi walorami podręcznika są:
przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.
Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|