Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381024402
EAN: 9788381024402
oprawa: oprawa: blister
format: 235x165x10 mm
język: polski
liczba stron: 190
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
31,26 zł
Cena detaliczna: 
47,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,54

Opis produktu

Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych. • Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych). • Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government). • Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value). • Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością. • Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj