Zarządzanie nieruchomościami przedsiębiorstw w Polsce
Autor:
Rymarzak Małgorzata
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375561203
EAN:
9788375561203
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
196
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
39,45 zł
Cena detaliczna:
56,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,33 zł
Opis produktu
Obiekty budowlane przedsiębiorstw stają się coraz bardziej skomplikowane, a ich obsługa wymaga zatrudnienia wyspecjalizowanego personelu. Tradycyjne administrowanie budynkami staje się dla ich właścicieli niewystarczające. Współczesne zarządzanie nieruchomościami stało się wysoko wyspecjalizowaną działalnością, która wymaga zastosowania wszechstronnej wiedzy ekonomiczno-finansowej, technicznej i prawnej. Sytuacja ta powoduje, że przedsiębiorstwa coraz częściej zmuszone są weryfikować swój nierzadko nieprzystający do aktualnych warunków sposób zorganizowania i zarządzania nieruchomościami.
Niniejsza książka jest pierwszą pozycją na polskim rynku, która w tak obszernym zakresie porusza problem zarządzania nieruchomościami przedsiębiorstw. Dla wyjaśnienia najtrudniejszych zagadnień publikacja przedstawia rozwiązania stosowane przez przedsiębiorstwa w rozwiniętych gospodarkach rynkowych. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi m.in. na takie pytania jak:
• -Jakimi przesłankami kierują się przedsiębiorstwa decydujące się na wybór poszczególnych form zarządzania nieruchomościami tj. zarządzanie we własnym zakresie, powierzenie obsługi nieruchomości specjalistycznej firmie zewnętrznej bądź utworzenie spółki-córki gospodarującej nieruchomościami?
• - Czy na decyzję o wydzieleniu mają wpływ czynniki wewnętrzne tj. kosztowe, organizacyjne, itd. czy zewnętrzne, generowane przez otoczenie?
• - Jakie przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie outsourcingu zarządzania nieruchomościami, a także czy efekty osiągnięte przez przedsiębiorstwa po wydzieleniu usług zarządzania nieruchomościami pokrywają się z oczekiwaniami?
Książka jest adresowana zarówno do pracowników przedsiębiorstw, którzy są odpowiedzialni za wybór formy zarządzania nieruchomościami, jak również zarządców nieruchomości zainteresowanych pozyskiwaniem nowych klientów. Stanowi cenną pomoc dla studentów kierunków związanych z funkcjonowaniem rynku nieruchomości.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|