Zarządzanie usługami
Autor:
Richard Normann
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374893558
EAN:
9788374893558
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Strategia i przywództwo w biznesie
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
38,44 zł
Cena detaliczna:
69,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,44 zł
Opis produktu
W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.
Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.
Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|