Zarządzanie wartością klienta.Pomiar i strategie
Autor:
Tymoteusz Doligalski (red.)
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7561-058-1
EAN:
9788375610581
oprawa:
Twarda
format:
16.8x24.4cm
język:
polski
liczba stron:
568
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
62,84 zł
Cena detaliczna:
79,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,84 zł
Opis produktu
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|