Okładka książki Banki w warunkach niestabilnej gospodarki. Tom 26

Banki w warunkach niestabilnej gospodarki. Tom 26

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375566147
EAN: 9788375566147
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 194
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
38,38 zł
Cena detaliczna: 
51,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,38

Opis produktu

Ban­ko­wa kre­acja kre­dy­tów sub­pri­me sta­ła się głów­ną przy­czy­ną spraw­czą kry­zysu na ryn­kach fi­nan­so­wych, któ­ry wkrót­kim cza­sie prze­ro­dził się wglo­bal­ny kry­zys eko­no­micz­ny. Ban­ki oka­za­ły się tak­że be­ne­fi­cjen­ta­mi antykry­zy­so­we­go in­ter­wen­cjo­ni­zmu, co za­owo­co­wa­ło wy­so­kim dłu­giem pu­blicz­nym wwie­lu roz­wi­nię­tych kra­jach. Mó­wiąc ina­czej, to ban­ki po­przez swo­je ryn­ko­we za­cho­wa­nia wy­ge­ne­ro­wa­ły kry­zys. Jed­no­cze­śnie wdu­żej mie­rze za ich spra­wą sy­tu­acja wgo­spo­dar­ce jest na­dal nie­sta­bil­na, po­mi­mo że apo­geum za­ła­ma­nia kry­zy­so­we­go wy­stą­pi­ło w2009 ro­ku, awięc już kil­ka lat te­mu. Fak­ty te wpły­nę­ły na uru­cho­mie­nie dys­ku­sji, zwłasz­cza wkra­jach Unii Eu­ro­pej­skiej, co do nie­zbęd­nych mo­der­ni­za­cji sys­te­mów ban­ko­wych. Ta­kich mo­der­ni­za­cji, któ­re wy­klu­czy­ły­by lub przy­naj­mniej ogra­ni­czy­ły ich kry­zy­so­gen­ne ryn­ko­we za­cho­wa­nia.Pre­zen­to­wa­na pu­bli­ka­cja włą­cza się wnurt dys­ku­sji nad moż­li­wy­mi sce­na­riu­sza­mi mo­dy­fi­ka­cji sys­te­mów ban­ko­wych. Po­nad­to wjej struk­tu­rze za­war­te są opra­co­wa­nia, któ­re moż­na uznać za wie­lo­aspek­to­wy na­uko­wy mo­ni­to­ring bie­żą­ce­go funk­cjo­no­wa­nia ban­ków wwa­run­kach tur­bu­len­cji wy­wo­ła­nych przez kry­zys. Pro­wa­dząc ten mo­ni­to­ring, au­to­rzy za­war­tych wpu­bli­ka­cji opra­co­wań trak­tu­ją ofunk­cjo­no­wa­niu ban­ków wPol­sce iwin­nych kra­jach. Oma­wia­ją dzia­łal­ność ban­ków ko­mer­cyj­nych ispół­dziel­czych, zaj­mu­ją się prak­ty­ka­mi ban­ko­wy­mi, zwłasz­cza wod­nie­sie­niu do pro­duk­tów kre­dy­to­wych. Trak­tu­ją tak­że obench­mar­kin­gu imar­ke­tin­gu do­świad­czeń we współ­cze­snych ban­kach. Na pod­kre­śle­nie przy tym za­słu­gu­je fakt, że au­to­ra­mi pre­zen­to­wa­nych wpu­bli­ka­cji opra­co­wań, obok mło­dych adep­tów na­uki, są rów­nież wy­bit­ni przed­sta­wi­cie­le pol­skiej na­uki oban­kach isys­te­mach ban­ko­wych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj