![]() Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...
Autor:
Dixon Matthew
Toman Nick
Delisi Rick
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381027595
EAN:
9788381027595
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
165x15 mm
liczba stron:
299
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
50,64 zł
Cena detaliczna:
75,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,64 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaNowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków. x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|