Okładka książki Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...

Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381027595
EAN: 9788381027595
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 165x15 mm
liczba stron: 299
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
50,64 zł
Cena detaliczna: 
75,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,64

Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.
Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:
minimalizować wysiłek klienta,
skrócić czas obsługi,
zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,
przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.
To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj