Czego naprawdę chcą inwestorzy?
Autor:
Statman Meir
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375564761
EAN:
9788375564761
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
284
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
48,59 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,59 zł
Opis produktu
,,Statman jest jednym z pionierów dziedziny finansów behawioralnych, a jego książka Czego naprawdę chcą inwestorzy? powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich inwestorów oraz ich finansowych doradców!Znaleźć w niej można mistrzowską analizę licznych pułapek i wyzwań, przed jakimi stają dziśuczestnicy rynku"".- ANDREW W. LO, Harris & Harris Group, profesor finansów w Sloan School of Management, MIT,,(...) pozwala dokonać ?autopsji? zarówno cudzych, jak i naszych własnych decyzji finansowych. Książka ta zawiera przydatną wiedzę teoretyczną, pokazując, jak podejmujemy decyzje finansowe, a także wiedzę praktyczną odnośnie naszego procesu decyzyjnego"".- HARRY M. MARKOWITZ, laureat Nagrody Nobla z Ekonomii, profesor finansów w Szkole Zarządzania w Rady,,Podczas inwestowania jesteśmy często swoimi najgorszymi doradcami. Statman wyjaśnia powszechnie popełniane błędy i pomaga nam podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące naszych własnych inwestycji"".- BURTON MALKIEL, autor bestsellerowej książki ,,Random Walk Down Wall Street"",,Meir Statman z perspektywy współczesnej neuropsychologii rzuca jasne światło na wszelkie umysłowe demony, jakie sprzysięgły się przeciwko tobie, by uczynić cię biednym. Statman rozbawi cię, przyprawi o łzy i, co najważniejsze, poprawi twój rachunek zysków i strat"".- WILLIAM BERNSTEIN, autor bestsellera ""Intelligent Asset Allocator"", ""The Four Pillars of Investing"" oraz ""The Investor's Manifesto"", współzałożyciel Efficient Frontier Advisors
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|