Okładka książki E- konsument na rynku usług

E- konsument na rynku usług

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375564280
EAN: 9788375564280
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 200
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
31,48 zł
Cena detaliczna: 
44,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,48

Opis produktu

Usługi elektroniczne (e-ustugi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.Przedmiotem pracy są następujące ustugi:e-administracja,e-bankowość,e-handel,e-kultura,e-edukcja,e-turystyka,e-ubezpieczenia,e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj