E- konsument na rynku usług
Autor:
Szopiński Tomasz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375564280
EAN:
9788375564280
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
31,48 zł
Cena detaliczna:
44,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,48 zł
Opis produktu
Usługi elektroniczne (e-ustugi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.Przedmiotem pracy są następujące ustugi:e-administracja,e-bankowość,e-handel,e-kultura,e-edukcja,e-turystyka,e-ubezpieczenia,e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|