E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375565454
EAN:
9788375565454
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
24,33 zł
Cena detaliczna:
34,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,33 zł
Opis produktu
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej wsieci, anastępnie jej prowadzeniem. Omówiono wniej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa wInternecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie zobowiązującym ustawodawstwem iobowiązującymi normami.Wksiążce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:♦ Co kryje się pod pojęciem marketing ijaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną ainternetową?♦ Co to jest marketing internetowy?♦ Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?♦ Jak zoptymalizować swój biznes wInternecie winterakcji zużytkownikami iwyszukiwarkami?♦ Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji zpotencjalnym klientem?♦ Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową wsieci?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|