Ekonomiika crowdfundingu
Autor:
Dziuba Dariusz Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379309313
EAN:
9788379309313
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Zarys problematyki badawczej
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
212
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
36,96 zł
Cena detaliczna:
46,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,92 zł
Opis produktu
Przedmiotem rozważań Autora jest nowe zjawisko, jakim jest crowdfunding, czyli metoda finansowania różnorodnych projektów (charytatywnych, kreatywnych, inwestycyjnych itp.) poprzez grupę internetowej społeczności. Jest to perspektywiczna metoda pozyskiwania środków finansowych od rzeszy internautów, w tym inwestorów, i zarządzania nimi według różnych modeli.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|