Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, technik
Autor:
Magdalena Napierała
Wydawca:
Petrus
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7720-025-4
EAN:
9788377200254
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Historia Psychologia Techniki
format:
14,5x20 cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
17,60 zł
Cena detaliczna:
29,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,63 zł
Opis produktu
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|