Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010
Autor:
Daniel Krystian
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377804971
EAN:
9788377804971
oprawa:
Miękka
format:
15.5x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
366
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
36,13 zł
Cena detaliczna:
44,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,04 zł
Opis produktu
W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce (1990–2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej polityki.
Książka zawiera analizę „brudnych” metod i technik politycznej rywalizacji wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów. Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji, które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz końcowy rezultat elekcji.
O książce
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|