Okładka książki Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010

Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010

Wydawca: Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377804971
EAN: 9788377804971
oprawa: Miękka
format: 15.5x22.5cm
język: polski
liczba stron: 366
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
36,13 zł
Cena detaliczna: 
44,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,04

Opis produktu

W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce (1990–2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej polityki. Książka zawiera analizę „brudnych” metod i technik politycznej rywalizacji wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów. Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji, które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz końcowy rezultat elekcji. O książce
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj