Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Rogala Joanna
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381023535
EAN:
9788381023535
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
296
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
58,03 zł
Cena detaliczna:
77,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,95 zł
Opis produktu
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
Dodatkowo ze względu na specyficzne uwarunkowania prawne, występują na nim ograniczenia stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz.
Na wspomniane kwestie nakładają się ponadto względy etyczne, które często powodują odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesach komunikacji.
Ze względu na powyższe odrębności rynku farmaceutycznego, analizie poddano następujące zagadnienia:
• procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych;
• uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym;
• narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę;
• wyzwania dla komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej;
• dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych, bazujące na opisie studiów przypadków.
Prowadzone rozważania podsumowano rekomendacjami w kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na omawianym rynku, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie społeczeństwa.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|