Okładka książki „Jesteśmy elitą - nie tłumem, w sercach nosimy dumę...” czyli o środkach perswazyjnych na flagach ki
W publikacji tej analizowane są środki perswazyjne użyte przez kibiców klubów ekstraklasy na flagach, które wieszają oni na płotach w trakcie spotkań piłkarskich. Przedstawiony zostanie proces przygotowywania flagi, wyboru hasła oraz analiz
45% rabatu
19,56
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,51
Okładka książki Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce (wyd. II)
W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) przez trzech kluczowych interesariuszy społeczeństwa informacyjnego, a mianowicie gospodarstwa domowe, przedsiębiorstwa i administr
28% rabatu
39,44
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36
Okładka książki Memosfera
Memosfera
wysyłka: niedostępny
Książka przynosi ważną propozycję w zakresie kulturoznawczych badań środowisk cyfrowych, a sformułowany we wstępie i dwóch pierwszych rozdziałach projekt cyberkulturoznawstwa ma szanse wyznaczyć dalsze kierunki badań i stanowić metodologicz
30% rabatu
27,22
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16
Okładka książki Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych
Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznoś
19% rabatu
40,72
50,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,65
Okładka książki Tu Radio Solidarność
Tu Radio Solidarność
Wydawca: Most
wysyłka: niedostępny
Radio Solidarność było pierwszym okruchem nadziei po traumie, jaką przeżyło polskie społeczeństwo 13 grudnia. Władza komunistyczna wypowiedziała wojnę społeczeństwu – i wzięła zakładników, zamykając ich w obozach dla internowanych. Celem st
31% rabatu
21,66
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,62
Opakowanie Nauka o informacji w okresie zmian
Nauka o informacji w okresie zmian
Wydawca: SBP
wysyłka: niedostępny
Szerokie upowszechnienie i dynamiczny rozwój komputerowych technologii informacyjnych implikują ciągłe zmiany, zarówno w polu badawczym nauki o informacji (informatologii), jak też w praktyce działalności informacyjnej prowadzonej w różnych
19% rabatu
36,36
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30
Okładka książki Zachować dla przyszłości
W publikacji zaprezentowano wyniki badań dotyczących czasopiśmiennictwa XX i początków XXI wieku. Autorzy - historycy wychowania, historycy, prasoznawcy, literaturoznawcy, bibliolodzy - na podstawie kwerend wydawnictw periodycznych omawiają
26% rabatu
35,49
47,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,43
Okładka książki Praktykowanie religii w nowych mediach
Autor słusznie nie koncentruje się na Internecie tylko jako na medium komunikacji czy źródle wiedzy i informacji, lecz wskazuje na jego rosnącą rolę jako nowego ekosystemu społecznego, do którego przenosi się coraz więcej ludzkiej energii i
14% rabatu
38,43
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,37
Okładka książki Życie w krzemowej klatce
W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentow
19% rabatu
37,80
46,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,73
Okładka książki Współczesne media - media multimodalne T. 1
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
24% rabatu
25,38
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34
Okładka książki Współczesne media - media multimodalne T. 2
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
24% rabatu
26,98
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,93
Okładka książki Postprawda. Spojrzenie krytyczne
Postprawda. Spojrzenie krytyczne
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: WAM
wysyłka: niedostępny
Prezentowany tom studiów zawiera opracowania na temat postprawdy w różnych jej kontekstach. Są to na ogół opinie sceptyczne, zarówno co do zasadności używania tego terminu, jak i jego znaczenia jako zjawiska społecznego. Zasadniczą motywacj
48% rabatu
30,68
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68
Okładka książki Psychologia mediów i komunikowania
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę
24% rabatu
37,71
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,64
Okładka książki Wzrokocentryzm, wizualność, wizualizacja we współczesnej kulturze
Wzrokocentryzm, wizualność, wizualizacja we współczesnej kulturze
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: WAM
wysyłka: niedostępny
Tocząca się na łamach wieloautorskiej monografii debata jest dobrze przemyślaną i spójną kompozycją polifoniczną, osadzoną w teorii audiowizualnej. Skoncentrowanie się na zjawiskach najnowszych, silnie determinowanych przez technologię cyfr
48% rabatu
28,08
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,08
Okładka książki Rynek mediów w Polsce
Rynek mediów w Polsce
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medi
24% rabatu
34,01
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,94
Okładka książki Rozprzestrzenialne media
„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszec
26% rabatu
40,79
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,71
Okładka książki Fake newsy i inne fałszerstwa od średniowiecza do XXI wieku
Najsłynniejsze dezinformacje w historii: od fałszywych relikwii do oszustw internetowych Żyjemy w czasach powszechnego dostępu do informacji, ale i w epoce powszechnej dezinformacji. Oszukuje się nas w telewizji, radiu, prasie, Internecie.
48% rabatu
19,77
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,66
Okładka książki The Communication Book
The authors of the international bestseller The Decision Book teach us how to communicate better at work and in everyday life The internationally bestselling duo Mikael Krogerus and Roman Tschappeler have tested the 44 most important commu
45% rabatu
32,02
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,93
Okładka książki Zaufanie, czyli waluta przyszłości.
Dobrze zarabiał jako dyrektor w branży IT. Po poważnym wypadku zdecydował się jednak rzucić bezpieczny etat, żył na kredyt i mocno wierzył, że będzie mógł się utrzymać z pisania bloga. Po sześciu latach ma 250 tysięcy czytelników miesięczni
44% rabatu
22,26
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,96
Okładka książki Postprawda jako zagrożenia dla dyskursu publicznego
Postprawda jako zagrożenia dla dyskursu publicznego
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: WAM
wysyłka: niedostępny
Celem niniejszej publikacji jest wskazanie na aktualne zagrożenia dla tak zasadniczych wartości w dyskursie publicznym jak prawda i prawdomówność. Współcześnie globalną platformą dyskursu publicznego jest Internet. Jego cechą szczególną jes
31% rabatu
37,15
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07
Liczba wyświetlanych pozycji:
33
34
35
36
37
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj