![]() „Jesteśmy elitą - nie tłumem, w sercach nosimy dumę...” czyli o środkach perswazyjnych na flagach ki
Autor:
Bieszke Łukasz
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji tej analizowane są środki perswazyjne użyte przez kibiców klubów ekstraklasy na flagach, które wieszają oni na płotach w trakcie spotkań piłkarskich. Przedstawiony zostanie proces przygotowywania flagi, wyboru hasła oraz analiz
45% rabatu
19,56 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,51 zł
![]() Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce (wyd. II)
Autor:
red.Ewa Ziemba
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) przez trzech kluczowych interesariuszy społeczeństwa informacyjnego, a mianowicie gospodarstwa domowe, przedsiębiorstwa i administr
28% rabatu
39,44 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł
![]()
Książka przynosi ważną propozycję w zakresie kulturoznawczych badań środowisk cyfrowych, a sformułowany we wstępie i dwóch pierwszych rozdziałach projekt cyberkulturoznawstwa ma szanse wyznaczyć dalsze kierunki badań i stanowić metodologicz
30% rabatu
27,22 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
![]() Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych
Autor:
Małgorzata Laskowska (red.)
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznoś
19% rabatu
40,72 zł
50,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,65 zł
![]()
Radio Solidarność było pierwszym okruchem nadziei po traumie, jaką przeżyło polskie społeczeństwo 13 grudnia. Władza komunistyczna wypowiedziała wojnę społeczeństwu – i wzięła zakładników, zamykając ich w obozach dla internowanych.
Celem st
31% rabatu
21,66 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,62 zł
![]()
Szerokie upowszechnienie i dynamiczny rozwój komputerowych technologii informacyjnych implikują ciągłe zmiany, zarówno w polu badawczym nauki o informacji (informatologii), jak też w praktyce działalności informacyjnej prowadzonej w różnych
19% rabatu
36,36 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30 zł
![]()
W publikacji zaprezentowano wyniki badań dotyczących czasopiśmiennictwa XX i początków XXI wieku. Autorzy - historycy wychowania, historycy, prasoznawcy, literaturoznawcy, bibliolodzy - na podstawie kwerend wydawnictw periodycznych omawiają
26% rabatu
35,49 zł
47,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,43 zł
![]() Praktykowanie religii w nowych mediach
Autor:
Radosław Sierocki (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Autor słusznie nie koncentruje się na Internecie tylko jako na medium komunikacji czy źródle wiedzy i informacji, lecz wskazuje na jego rosnącą rolę jako nowego ekosystemu społecznego, do którego przenosi się coraz więcej ludzkiej energii i
14% rabatu
38,43 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,37 zł
![]() Życie w krzemowej klatce
Autor:
Ożóg Maciej
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentow
19% rabatu
37,80 zł
46,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,73 zł
![]()
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
24% rabatu
25,38 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34 zł
![]()
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
24% rabatu
26,98 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,93 zł
![]()
Prezentowany tom studiów zawiera opracowania na temat postprawdy w różnych jej kontekstach. Są to na ogół opinie sceptyczne, zarówno co do zasadności używania tego terminu, jak i jego znaczenia jako zjawiska społecznego. Zasadniczą motywacj
48% rabatu
30,68 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł
![]()
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę
24% rabatu
37,71 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,64 zł
![]() Wzrokocentryzm, wizualność, wizualizacja we współczesnej kulturze
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
WAM
wysyłka: niedostępny
Tocząca się na łamach wieloautorskiej monografii debata jest dobrze przemyślaną i spójną kompozycją polifoniczną, osadzoną w teorii audiowizualnej. Skoncentrowanie się na zjawiskach najnowszych, silnie determinowanych przez technologię cyfr
48% rabatu
28,08 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,08 zł
![]()
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medi
24% rabatu
34,01 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,94 zł
![]() Rozprzestrzenialne media
Autor:
Jenkins Henry
Ford Sam
Green Joshua
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszec
26% rabatu
40,79 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,71 zł
![]() Fake newsy i inne fałszerstwa od średniowiecza do XXI wieku
Autor:
Boese Alex
Wydawca:
Amber
wysyłka: niedostępny
Najsłynniejsze dezinformacje w historii: od fałszywych relikwii do oszustw internetowych
Żyjemy w czasach powszechnego dostępu do informacji, ale i w epoce powszechnej dezinformacji. Oszukuje się nas w telewizji, radiu, prasie, Internecie.
48% rabatu
19,77 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,66 zł
![]() The Communication Book
Autor:
Tschäppeler Roman
Krogerus Mikael
Wydawca:
Penguin Books
wysyłka: niedostępny
The authors of the international bestseller The Decision Book teach us how to communicate better at work and in everyday life
The internationally bestselling duo Mikael Krogerus and Roman Tschappeler have tested the 44 most important commu
45% rabatu
32,02 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,93 zł
![]()
Dobrze zarabiał jako dyrektor w branży IT. Po poważnym wypadku zdecydował się jednak rzucić bezpieczny etat, żył na kredyt i mocno wierzył, że będzie mógł się utrzymać z pisania bloga. Po sześciu latach ma 250 tysięcy czytelników miesięczni
44% rabatu
22,26 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,96 zł
![]() Postprawda jako zagrożenia dla dyskursu publicznego
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
WAM
wysyłka: niedostępny
Celem niniejszej publikacji jest wskazanie na aktualne zagrożenia dla tak zasadniczych wartości w dyskursie publicznym jak prawda i prawdomówność. Współcześnie globalną platformą dyskursu publicznego jest Internet. Jego cechą szczególną jes
31% rabatu
37,15 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|