![]() Przesunąć horyzont
Autor:
Martyna Wojciechowska
Wydawca:
Burda Publishing Polska
wysyłka: niedostępny
Przesunąć horyzont – Martyna Wojciechowska Znana dziennikarka i podróżniczka, Martyna Wojciechowska, w najnowszej książce Przesunąć horyzont opisuje swoją wyprawę na Mount Everest. Martyna Wojciechowska Jest dziennikarką i redaktor naczelną
48% rabatu
28,59 zł
54,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,59 zł
![]() Człowiek zjawiska i teksty kultury w kom. społ.
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Teksty wchodzące w skład tej wieloautorskiej monografii stanowią bardzo interesujący zestaw naukowych dociekań. Jest tocharakterystyczny dla dnia dzisiejszego treściowy i metodologiczny wielogłos, kalejdoskop zróżnicowanych ujęć badawczych,
24% rabatu
28,56 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,50 zł
![]() Między światami. Moje życie i niewola w Iranie
Autor:
Roxana Saberi
Wydawca:
SQN
wysyłka: niedostępny
Kobieca determinacja w starciu z okrucieństwem totalitaryzmu.
Rankiem 31 stycznia 2009 roku pracująca w Iranie amerykańska dziennikarka Roxana Saberi została wyciągnięta z domu przez czterech mężczyzn i brutalnie aresztowana. Agenci irański
37% rabatu
23,13 zł
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,07 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
19% rabatu
29,89 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84 zł
![]() Wykorzystywanie przez prasę utworów chronionych prawem autorskim
Autor:
Pacek Grzegorz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Monografia w sposób kompleksowy przedstawia tematykę wykorzystywania przez prasę materiałów chronionych (potencjalnie) prawem autorskim. Publikacja ma wymiar zarówno praktyczny, jak i teoretyczny, opisuje zagadnienia, które są przedmiotem n
19% rabatu
79,98 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,84 zł
![]()
Tom 2 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów jest efektem współpracy 17 polskich germanistek i germanistów z kilku ośrodków uniwersyteckich. Przetłumaczyli oni w sumie 15 kluczowych artykułó
31% rabatu
30,96 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,89 zł
![]() Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht
Autor:
Opiłowski Roman
Wydawca:
Atut
wysyłka: niedostępny
Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście – multimodalność – dotyczy i
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł
![]()
Książka jest zbiorem studiów, szkiców, artykułów i rozpraw już publikowanych (zob.: Nota wydawnicza). Zostały one jednak w zróżnicowanym stopniu przeredagowane, skrócone lub uzupełnione nie tylko o nowe wskazówki bibliograficzne. W zamierze
24% rabatu
26,98 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,93 zł
![]()
Zmieniają się media, bo zmienia się świat. Nie jest oczywiste, czy ta zależność działa i w drugą stronę. Relacjom między zmieniającymi się mediami i zmieniającym się światem poświęcona jest większość tekstów, które składają się na nowy tom
19% rabatu
23,43 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,39 zł
![]()
Czy istnieje język doskonały?
Czym jest interpretacja?
Czy poza jej granicami leży tylko nonsens?
Książka odpowiada na pytanie, dlaczego w świecie komunikacji jesteśmy skazani na interpretację. Autor, posiłkując się ustaleniami współczesnyc
47% rabatu
18,39 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,15 zł
![]() Społeczna historia mediów
Autor:
Briggs Asa
Burke Peter
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Społeczna historia mediów to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania
21% rabatu
62,24 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,13 zł
![]() Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor:
Radziszewska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
21% rabatu
55,07 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł
![]() Radiomaryjny wzorzec demokracji
Autor:
Tomala-Kaźmierczak Izabela
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Autorka podjęła się wykazania, czy współcześnie ma miejsce modelowanie określonego wzorca demokracji wśród nadawców komunikatów medialnych. W zasięgu jej naukowych eksploracji znalazła się toruńska rozgłośnia Radio Maryja, dzięki czemu pows
14% rabatu
38,43 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,37 zł
![]()
W tomach naszej kolekcji chcielibyśmy niektórym przypomnieć, a niektórym pokazać po raz pierwszy różnorodność epoki błędów i wypaczeń we wszystkich jej aspektach. Dla większości czytelników będzie to zapewne sentymentalna podróż do okresu d
31% rabatu
17,19 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,15 zł
![]() Spór Radia Maryja z KRRIT w świetle wybranych publicystycznych audycji Radia Maryja w latach 2011-2013
Autor:
Przybysz Kinga
Wydawca:
Silva Rerum
wysyłka: niedostępny
Radio Maryja to nie tylko rozgłośnia radiowa, ale także fenomen społeczny, który od początku swego istnienia był obiektem tak ostrej krytyki, jak i gorącego uwielbienia. Chyba nie ulega dziś wątpliwości, że Radio Maryja dawno wyszło poza fo
43% rabatu
30,31 zł
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,24 zł
![]() Wolność i kontrola w internecie drugiej fali
Autor:
Łuszczek Krzysztof
Wydawca:
Maternus Media
wysyłka: niedostępny
Stany Zjednoczone i Unię Europejską łączy tyle wspólnych interesów i tradycji, że systemy medialne i skutki ich działania też muszą pozostawać we wzajemnej zależności. porównując jednak szczegóły, zobaczymy jak różne rozwiązania są czasem p
31% rabatu
24,42 zł
35,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,37 zł
![]() Hejting, stalking... Agresja w XXI wieku
Autor:
Marta Wojtas
Wydawca:
Oficyna MM
wysyłka: niedostępny
Prezentacja w przystępny i ciekawy sposób wyjaśnia najważniejsze zagadnienia związane z nękaniem, podszywaniem się czy grożeniem w sieci.
Program szkolenia zawiera:
-porady, jak reagować na cyberprzemoc,
-wskazówki na temat zapobiegania a
33% rabatu
16,69 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,65 zł
![]()
Nie ulega wątpliwości, że wraz z tomem „Przekaz digitalny” otrzymujemy nie tylko całość oryginalnie zaprojektowaną i umiejętnie zrealizowaną, ale także wizję nowocześnie uprawianego medioznawstwa budowaną na fundamencie semiotyki. (Prof. dr
43% rabatu
22,72 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,66 zł
![]()
W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u
35% rabatu
27,21 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,15 zł
![]()
Publikacja składa się z 11 tekstów różnych autorów reprezentujących ośrodki akademickie z całego kraju, których różni wiek i doświadczenie w pracy badawczej, ale łączy wspólny obszar zainteresowań: komunikowanie lokalne oraz historia mediów
35% rabatu
27,21 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,15 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|