![]() Prasa szkolna - teoria, funkcje, tematyka
Autor:
Olechowska Paulina
Wydawca:
PZWL
wysyłka: niedostępny
Książka dr Pauliny Olechowskiej to obszerne opracowanie dotyczące prasy szkolnej. Nie ma dotychczas w badaniach medioznawczych pracy równie gruntownie, autorsko i analitycznie opracowującej wybrany fragment systemu medialnego.
Praca składa
19% rabatu
23,43 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,39 zł
![]()
Książka Mirosława Salskiego adresowana jest do osób zainteresowanych problematyką pracy dziennikarza telewizyjnego i zagadnieniami tworzenia zawartości tego najpoważniejszego wciąż w naszej kulturze masowego medium audiowizualnego. Nie jest
9% rabatu
24,51 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,48 zł
![]() Polsko-angielski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Polsko-angielski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie t
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,96 zł
![]() Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet 2 słowników: Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie - Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie
Każdy ze słowników zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu
48% rabatu
77,48 zł
149,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,48 zł
![]() Homo rhetoricus w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym
Autor:
Grzegorzewski Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka Krzysztofa Grzegorzewskiego „Homo rhetoricus” w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym (programy z lat 2005-2007) jest poświęcona retoryce polityków i dziennikarzy w czasach czwartej Rzeczpospolitej - demaskuje sztuczki i chwyty s
19% rabatu
30,46 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,41 zł
![]()
W wieku XX, po przegranej z Polską wojnie 1920 roku, dopiero sojusz z Hitlerem, a następnie zwycięstwo w II wojnie światowej, umożliwiło Rosjanom, już jako Ludziom Radzieckim, ponowne włączenie Polski w obszar swego władztwa. Komunistyczny
31% rabatu
30,89 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
![]()
Część I
Marta Majorek Droga do powstania Konwencji o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej
Marta du Vall Konwencja Rady Europy o zapobieganiu i przeciwdziałaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej w świet
39% rabatu
36,38 zł
59,85 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30 zł
![]() W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie ..
Autor:
Gary Vaynerchuk
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu New York Times. W książce W market[r]ingu hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w peł
41% rabatu
35,72 zł
60,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,63 zł
![]()
Spis treści
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Wstęp
CZĘŚĆ 1. „Stare” i „nowe” media a kultura nie tylko popularna Ignacy S. Fiut Gry komputerowe a rozwój kultury popularnej
Anna Woźniak Co to znaczy być aktywnym odbiorcą telewizji?
Dariusz
38% rabatu
27,70 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64 zł
![]()
Ryszard Kapuściński wysoko cenił dzieło Herodota i to właśnie on zauważył, że ""[...]zawsze mówi się o nim jako o historyku, o tym, czy było dokładnie tak, jak on pisał, czy może inaczej. Nikt nie zwrócił jednak uwagi, że Herodot był przede
41% rabatu
22,56 zł
38,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,51 zł
![]() Polska to nie oni
Autor:
Landau-Czajka Anna
Wydawca:
Żydowski Instytut Historyczny
wysyłka: niedostępny
Autorka postawiła sobie za cel »odtworzenie obrazu Polski i Polaków, własnego [Żydów] miejsca w społeczności polskiej, nie tyle deklarowanego oficjalnie w trakcie politycznych polemik, ale odczuwanego subiektywnie«. Praca jest próbą odtworz
27% rabatu
27,85 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,80 zł
![]() Media religijne i wyznaniowe w polskim systemie medialnym
wysyłka: niedostępny
Polska literatura przedmiotu dotycząca mediów wyznaniowych i religijnych, zwłaszcza Kościoła katolickiego nie jest zbyt obszerna. Dlatego każda inicjatywę narodową opisującą ten podsystem systemu medialnego w Polsce należy uznać za wskazana
19% rabatu
25,85 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,81 zł
![]()
Andrzej Ryczkowski – od 1997 roku dziennikarz radiowy Rozgłośni Regionalnej Polskiego Radia w Białymstoku, wcześniej związany z lokalnym Radiem Bit i rozgłośnią akademicką Radiem Akadera. Ukończył studia politologiczne i socjologiczne, w 20
39% rabatu
23,10 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,05 zł
![]()
Blog, jako zagarnięte przez nabywcę miejsce w sieci, staje się narzędziem-komunikatorem, które pomaga „upublicznić” nadawcę, wydobyć go z tłumu anonimowych użytkowników Internetu, zaakcentować jego obecność przez wizualizację, werbalizację
9% rabatu
25,42 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,38 zł
![]()
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów maso
30% rabatu
27,24 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,18 zł
![]()
Ze wstępu Czesława Miłosza: "Zdumiewająca Zosia Hertz, główna, po Jerzym Giedroyciu, postać paryskiej Kultury, zdecydowała się coś powiedzieć o swoim życiu, które od dziesiątków lat stanowi część dziejów tej niezwykłej, historycznej już ins
24% rabatu
9,52 zł
12,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,50 zł
![]() Program PARTNER Cywilizacja mediów Zeszyt ćwiczeń
Autor:
Nowel Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
wysyłka: niedostępny
Zadania umieszczone w Zeszycie ćwiczeń koncentrują się wokół trzech tematów: reklamy, Internetu i prezentacji. Służą przede wszystkim pokazaniu kontekstu współczesnych zjawisk komunikacyjnych oraz wpływu komunikacji pośredniej na zachowania
19% rabatu
4,04 zł
5,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,03 zł
![]()
Nowe media są obecne w życiu współczesnego człowieka niemal we wszystkich sferach jego aktywności. Stanowią one istotne źródło nowoczesnej komunikacji zarówno w edukacji, pracy, jak i zabawie. Nie dziwi więc fakt, że coraz większa liczba na
14% rabatu
36,03 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97 zł
![]()
Sytuacja cywilizacyjna, w jakiej się znaleźliśmy, stwarza wiele szans zarówno edukacyjnych, jak i rozwojowych, ale przynosi także szereg zagrożeń. () Okazało się bowiem, że technologie rozwijają się w tempie przewyższającym nasze możliwości
31% rabatu
20,64 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,60 zł
![]() W nowomedialnej przestrzeni: dziennikarze, celebryci, politycy
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Czy teza, że nowe media to rewolucja w komunikacji, postrzeganiu rzeczywistości, stosunkach społecznych wymaga dziś uzasadnienia? Sąd o stymulującej roli technik komputerowych, komputerów osobistych, globalnej sieci czy urządzeń mobilnych j
19% rabatu
35,55 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,49 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|